Welkom » Kolping Boys

Kolping Boys

Het nagelnieuwe winkelcentrum Oudorp aan het Oudorperplein is de komende vijf seizoenen hoofdsponsor van Kolping Boys in Oudorp. Op de shirts van de selectieteams zal de naam van Albert Heijn Oudorp pronken. "We zijn verheugd op deze manier een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren aan de sportactiviteiten in Oudorp", aldus Robin de Goede, mede eigenaar van Albert Heijn Oudorp. "Bovendien voegen we ons graag bij de groeiende netwerkvereniging van Kolping Boys. De sponsorcommissie van deze club doet er alles aan om de contacten tussen Alkmaarse ondernemers te optimaliseren en daar zijn ook wij heel blij mee."

Met ingang van 1 juni aanstaande is winkelcentrum Oudorp hoofdsponspor van de ruim 1.200 leden tellende Alkmaarse voetbalvereniging. Winkelcentrum Oudorp is de thuisbasis van Etos, Gall & Gall,  Bloemgoed 2.0, de Nootzaak, Kwalitaria, Lekkere bakker Jos Rood en -om in voetbaltermen te spreken- aanvoerder Albert Heijn. "We voelen ons betrokken bij deze club", vervolgt De Goede. "Mede doordat een groot deel van onze collega's voetbalt bij Kolping Boys. En sponsoring is daarnaast natuurlijk een goede manier om ons winkelcentrum onder de aandacht te brengen." De spelers van de heren- en dames selectieteams lopen vanaf seizoen 2018-2019 in het bekende zwart-witte shirt voorzien van het logo van Albert Heijn. 'We zijn enorm blij met deze nieuwe sponsorovereenkomst', aldus Ab Groot, voorzitter van Kolping Boys. "We zijn dit seizoen gestart met het Kolping Boys Netwerk en dat werpt voor zowel onze club als de sponsoren zijn vruchten af. Het netwerk is in het leven geroepen om regionale ondernemers te verbinden en we zijn verguld met het toetreden van de ondernemers van winkelcentrum Oudorp."  


 »